IMG_0030_副本


一年多前。我在火車上認識Eric

火車那麼大。他就坐在我旁邊

剛好我們都到台中,有一些交談

對他的第一印象就是’’有禮貌的紳士’’

後來一次機會,我的好朋友Grace來台北出差

Eric很Nice的安排了半日遊,帶我們認識基隆

很開心的是,今天我在製作他們的成長MV

再過幾天,他們要結婚了

 

在對的時間,遇到對的人

上帝的安排來得好不如來的巧

很難用言語來形容我內心的雀躍!

不如在臉上點顆‵媒人痣‵來慶祝一下.......你說如何!


 

About 1year ago I met Eric on the train that take us to Taichung, 

cause he sitting right next to me and we start to talk about traveling...

than few week later,my girl friend Grace visit Taipei,

in one afternoon, Eric volunteer to be our tour guide we went to Keelung


............next month......Eric&Grace is getting married at church! 

Now i'm editing their propose Video>>>Words is hard to express how happy i am


 5_副本  

 

  


     

arrow
arrow

    anda-信心安達 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()