三天就有三百萬點閱,受到全球矚目的求婚影片

Isaac's Live Lip-Dub Proposal

 

2012.5月23日我告訴我的女朋友到我父母家一起吃晚餐

她到的時候,我請我兄弟讓她坐在一台CRV的車後座

然後遞給她一個耳機,他想播一首歌

當歌曲播放的時候

她看到的是全球第一首播求婚MV

 

On Wednesday, May 23rd, 2012, 

I told my girlfriend to meet me at my parent's house for dinner. 

When she arrived I had stationed my brother to sit her in the back of an open Honda CRV 

and give her some headphones. He "wanted to play her a song"...

What she got instead was the world's first Live Lip-Dub Proposal.


非常用心 Isaac,you did a very good job

 

arrow
arrow

    anda-信心安達 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()